amurs.lv

Būvmateriālu un saimniecības preču Interneta veikals

Reģistrējies , lai varētu iepirkties.

Ja esi aizmirsis paroli, spied šeit !

Preces: 0
Kopā: 0.00 EUR

 

 
 
 
Pirkumus interneta veikalā amurs.lv iespējams veikt 7 dienas nedēļā, 24 stundas dienā!
 
 
Kā iepirkties amurs.lv veikalā:
-          Lai varētu iepirkties, Jums jābūt reģistrētam lietotājam un reģistrāciju varat veikt amurs.lv mājaslapā
-          Visa produkcija atrodama sadaļā KATALOGS. Lai Jums būtu vieglāk tajā orientēties, preces ir sadalītas grupās. Katru dienu amurs.lv piedāvā preces par supercenām – tās visas ir atrodamas KATALOGA pirmajā grupā – VISAS AKCIJAS
-          Pirms iepirkšanās amurs.lv veikalā, Jums ir jāievada savs Lietotājvārds un parole lapas augšēja labajā stūrī
-          Kad Jūs esat izvēlējies vajadzīgo preci, spiediet IELIKT GROZĀ
-          Savu „Iepirkuma grozu” varat atrast lapas augšējā labajā stūrī
-          Pirms pasūtījuma veikšanas, „Iepirkuma groza” saturu var rediģēt – gan izdzēst nevajadzīgās preces, gan mainīt preču skaitu
-          Lai veiktu pasūtījumu, PREČU GROZĀ spiediet pogu NOFORMĒT PASŪTĪJUMU
-          Ja reģistrējoties Jūs uzrādījāt tikai pamatinformāciju par sevi, tad, lai veiktu pasūtījumu, Jums būs jāaizpilda visi pieprasītie lauki
-          Pēc pasūtījuma veikšanas amurs.lv administrators to apstrādās un izsūtīs rēķinu apstiprināšanai uz Jūs norādīto e-pasta adresi
-          Šis rēķins Jums ir jāapstiprina, atzīmējot „Apstiprinu rēķinu” un spiežot GATAVS
-          Pēc rēķina apstiprināšanas uz Jūsu e-pastu tiks vēlreiz izsūtīts gala rēķins
 
 
Jūs varat sazināties ar amurs.lv klientu menedžeri divos veidos:
1) zvanot pa telefonu 26007992 vai 29550765, ja vēlaties sazinaties ar menedžeri Pļavniekos, vai pa telefonu 27036683, 26007990, 20006128 - menedžeri Imantā, kas laipni un profesionāli atbildēs uz Jūs interesējošiem jautājumiem, noformēs pasūtījumu un vienosies par Jums ērtako piegādes laiku un vietu.
2) nosūtot jautājumu uz e-pasta adresi plavnieki@amurs.lv ; info@amurs.lv , ar Jums sazināsies mūsu klientu menedžeris, sniegs atbildes uz Jūsu jautājumiem, kā arī nepieciešamības gadījumā palīdzēs noformēt pasūtījumu un vienoties par Jums ērtāko piegādes laiku un vietu.
 
Klientu menedžeru darbalaiks:
P. 8.00-18.00
O. 8.00-18.00
T. 8.00-18.00
C. 8.00-18.00
P. 8.00-18.00
S. 9.00-18.00
Sv. 9.00-17.00
 
Noliktavas darba laiks:
P. 8.00-18.00
O. 8.00-18.00
T. 8.00-18.00
C. 8.00-18.00
P. 8.00-18.00
S. 9.00-18.00
Sv. 9.00-18.00
 
 Mūsu veiktās personas datu apstrādes vispārīgs raksturojums.

Šajā paziņojumā ir aprakstīts kā mēs, WWW.AMURS.LV, veicam savu klientu, klientu pārstāvju/kontaktpersonu,
izložu un loteriju dalībnieku, sadarbības partneru, interneta vietnes apmeklētāju un citu personu, kuru dati var
nonākt mūsu rīcībā mūsu īstenotās komercdarbības ietvaros, personas datu apstrādi. Lūdzam Jūs ņemt vērā, ka arī
citos dokumentos (piemēram, pakalpojumu līgumos, sadarbības līgumos, loterijas noteikumos, interneta vietnes
vai portāla izmantošanas noteikumos) var būt sniegta papildus informācija par jūsu personas datu apstrādi.
Mēs pieņemam, ka pirms mūsu tīmekļa vietnes izmantošanas vai kļūstot par mūsu klientu, jūs esat izlasījuši šo
mūsu paziņojumu un esat akceptējuši tā noteikumus. Mēs paturam sev tiesības veikt grozījumus un pēc
nepieciešamības aktualizēt šo paziņojumu.
Mēs apzināmies, ka personas dati ir jūsu vērtība un apstrādāsim tos ievērojot konfidencialitātes prasības un
rūpējoties par mūsu rīcībā esošo jūsu personas datu drošību.
 
Kādiem nolūkiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
Mēs izmantojam datus, ko esam savākuši par Jums, lai sniegtu Jums pakalpojumus, uzlabotu mūsu produktus un
pakalpojumus, nodrošinātu atbalstu un sūtītu paziņojumus, piedāvājumus un reklāmas, lai aizsargātu mūsu un
trešo personu tiesības un intereses, un lai ievērotu likumu.
Pakalpojumu uzsākšanai un sniegšanai, kā arī līgumā (t.sk. sadarbības līgumā) noteikto saistību izpildei un
nodrošināšanai –
• apstrādātu Jūsu pieteikumu un sniegtu Jums pakalpojumus. sazināties ar Jums ar pakalpojuma sniegšanu
un/vai līguma izpildi saistītajos jautājumos (t.sk. arī rēķinu izsūtīšanai), atsevišķos gadījumos arī
nodrošināt nesamaksāto maksājumu piedziņu.
• Informējot Jūs par jebkādām izmaiņām attiecībā uz mums, mūsu pakalpojumiem, produktiem un jūsu
pasūtijumu. nodrošinātu un uzlabotu pakalpojumu kvalitāti. nodrošināt atbilstošu maksājumu aprēķinu
un nodrošināt maksājumu veikšanas procesu.
Šim nolūkam un iepriekš norādītiem apakšnolūkiem mums varētu būt nepieciešami vismaz sekojoši personas dati:
klienta, klienta un/vai sadarbības partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, personas kods, adrese (objekta adrese,
pasta adrese, rēķina piegādes adrese), bankas konta numurs; telefona numurs, adrese (pasta adrese, rēķina
piegādes adrese), e-pasta adrese.
Mārketinga aktivitāšu nodrošināšana
• Statistikas un tirgus izpētes nolūkā, lai izmērītu vai saprastu reklāmas efektivitāti, kuras dodam Jums un
citiem, un sniegtu Jums atbilstošu reklāmu.
• Reklamētu (tīmekļa vietnēs un mobilajos pakalpojumos, pa pastu, e-pastu, tālruni vai SMS) mūsu
uzņēmuma pakalpojumus, tostarp pielāgojot mūsu piedāvājumus Jūsu personīgajai izvēlei.
• Izstrādātu un piedāvātu jaunus pakalpojumus un produktus. pārvaldītu un uzlabotu mūsu mājas lapu
www.amurs.lv, uzturētu tās drošībā un nodrošinātu, ka saturs tiek Jums Jūsu ierīcē parādīts
visefektīvākajā veidā.
Šim nolūkam mums varētu būt nepieciešami vismaz sekojoši personas dati: Klienta, klienta un/vai sadarbības
partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese, dzimums, dzimšanas datums, interešu
sfēras (dārzs, auto, bērni, mājdīvnieki).
 
Kā mēs iegūstam Jūsu personas datus?

Jūsu personas datus mēs varam iegūt kādā no sekojošiem veidiem:
• savstarpēja līguma slēgšanas procesā, iegūstot datus no Jums paša;
izmantojot sociālos tīklus, pastu, e-pastu, tālruni, ja līgums tiek slēgts ar trešo personu un tā ir norādījusi Jūs kā
kontaktpersonu.
• no Jums, ja Jūs iesniegsiet mums kādus iesniegumus.
• no Jums, ja Jūs pierakstāties mūsu pakalpojumiem tiešsaistē;
• no Jums, veicot autorizāciju tīmekļa vietnē WWW.AMURS.LV
• tīmekļa vietnē WWW.AMURS.LV, izmantojot sīkdatnes (cookies);
 
Kādu informāciju jūs ievācat par mani?

Mēs varam apkopot visu informāciju, ko Jūs sniedzat mums:
• Reģistrējoties mūsu interneta vietnē WWW.AMURS.LV, izmantojot mūsu interneta vietni aizpildot
jebkādas veidlapas vai veicot pirkumu.
• Kad Jūs ziņojat par problēmu vai sazināties ar mums saistībā ar mūsu produktiem vai pakalpojumiem.
• Kad piedalāties diskusiju forumos, sniedzat komentārus par mūsu blogu vai izmantojat citas sociālo tīklu
funkcijas mūsu interneta vietnē, reklāmās vai aptaujās, citās darbībās, kas tiek veiktas, izmantojot mūsu
interneta vietni vai sociālos tīklus.
• Kad jebkādā veidā piedalāties konkursā, reklāmā vai aptaujā.
• Ja kāda cita iemesla dēļ sazināties ar mums ar iepriekš minētajām metodēm.
Informācija, ko Jūs sniedzat mums, var būt: Jūsu vārds (uzvārds, vārds), adrese, e-pasta adrese un tālruņa numurs,
dzimšanas datums, dzimums. Mēs saglabājam, un varam izmantot informāciju, kuru Jūs mums sniedzat iepriekš
uzskaitītajos veidos.
 
Kas varētu piekļūt Jūsu personas datiem?

Datu, kurus mēs savācam par Jums, apstrāde (tai skaitā uzglabāšanai) mēs nenododam uz valstīm, kas atrodas
ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas. Mūsu nododamā informācija var tikt izpausta mūsu
pakalpojumu sniedzējiem. Tas var attiekties uz tādiem procesiem kā maksājumu apstrāde, datu par mūsu tīmekļa
vietņu un pakalpojumu izmantošanu apkopošana, reklāmas mērķiem (ieskaitot reklāmas atkarībā no klienta
rīcības), vai atbalsta piedāvāšanā Jūsu pakalpojuma vai produkta vajadzībām.
Mēs veicam attiecīgus pasākumus, lai apstrādātu Jūsu personas datus atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem un
nodrošinātu, ka Jūsu personas datiem nepiekļūst trešās personas, kurām nav attiecīga tiesiskā pamata Jūsu
personas datu apstrādei.
Jūsu personas datiem, pēc nepieciešamības, varētu piekļūt:
• mūsu darbinieki vai tieši pilnvarotās personas, kuriem tas nepieciešams darba pienākumu izpildei.
• personas datu apstrādātāji atbilstoši to sniegtajiem pakalpojumiem un tikai nepieciešamā apjomā,
piemēram, auditori, finanšu vadības un juridiskie konsultanti, datu bāzes izstrādātājs/tehniskais uzturētājs,
citas personas, kuras ir saistītas ar pārziņa pakalpojumu sniegšanu.
Jūsu personas dati var tikt apstrādāti, uzglabāti un nodotu trešajām personām tādā veidā un apjomā, kā noteikts
šajā Privātuma politikā un piekrišanās, kādas Jūs laiku pa laikam dodat mums bīvprātīgi.Mēs varam nodot Jūsu
informāciju atsevišķām trešajām personām, lai izpildītu mūsu līgumsaistības pret Jums, un citiem šajā politikā
aprakstītajiem mērķiem:
• tiem, kuri mūsu vietā sniedz pakalpojumus Jūsu identificēšanai un autentificēšanai (maksājumu sistēmas).
• tiem, kas palīdz mūsu komercdarbībā, piemēram, mājas lapas hostingā un izstrādē, klientu apkalpošanā,
nodrošina analīzes par mūsu pakalpojumu izmantošanu, palīdz mārketinga aktivitātēs.
• jebkurā brīdī, kad likums to prasa, mēs varam atklāt informāciju par mūsu pakalpojumu izmantošanu no
Jūsu puses un Jūsu apmeklējumu mūsu interneta vietnēs, piemēram, lai ievērotu likumu un juridiskos
procesus, ja mēs labticīgi uzskatām, ka atklāšana ir nepieciešama, lai aizsargātu mūsu tiesības, aizsargātu
Jūsu drošību vai citu personu drošību, novērstu un izmeklētu krāpšanu vai atbildētu uz valdības
pieprasījumu.
• Jūsu informācija var tikt nodota pilnīgas vai daļējas mūsu biznesu pārdošanas rezultātā.
Trešāi personai, rūpīgi izvērtējot, vai šādai datu nodošanai ir atbilstošs juridiskais pamats, piemēram, parādu
piedzinēji, tiesas, ārpustiesas strīdu risināšanas iestādes, bankrota vai maksātnespējas administratori, trešās
personas, kuras uztur reģistrus (piemēram, iedzīvotāju reģistrs, parādnieku u.c. reģistri).
Pārsūtot datus, mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai datu saņēmējs ievērotu tādus pašus drošības pasākumus
personas datu glabāšanai un apstrādei, kā to darām mēs un pieprasa jaunās GDPR prasības.
Mēs veicam visas pamatotās darbības, lai nodrošinātu Jūsu personas datu drošību saskaņā ar šo Privātuma
politiku.
 
 
Kādas izmaiņas jūs esat veikuši nesen?

Mēs varam jebkurā laikā mainīt šo Privātuma politiku un mēs norādīsim šīs Privātuma politikas pēdējās
aktualizēšanas datumu. Ja notikušas ievērojamas izmaiņas, mēs visas šādas izmaiņas izcelsim un mēģināsim, kad
iespējams, tieši brīdināt Jūs.
Esam veikuši šādas izmaiņas mūsu Privātuma politikā:
• Atjaunota informācija par to, kāpēc vācam Jūsu personas datus;
 
 
Kādas jums ir tiesības attiecībā uz jūsu datiem?

Ja ir notikušas izmaiņas personas datos, kurus Jūs esat mums snieguši, piemēram, izmaiņas personas kodā, saziņas
adresē, telefona numura vai e-pasta maiņa, lūdzam Jūs sazināties ar mums un iesniegt mums aktuālos datus, lai
mēs varētu sasniegt attiecīgos personas datu apstrādes nolūkus.
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas noteikumiem Jums ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, kas
ir mūsu rīcībā, pieprasīt to labošanu, dzēšanu, apstrādes ierobežošanu, iebilst pret Jūsu datu apstrādi, kā arī
tiesības uz datu pārnesamību Vispārīgā datu aizsardzības regulā noteiktajos gadījumos un kārtībā.
Uzņēmums ciena šīs Jūsu tiesības piekļūt saviem personas datiem un tos kontrolēt, tāpēc, Jūsu pieprasījuma
saņemšanas gadījumā, mēs uz to atbildēsim normatīvajos aktos noteiktajos termiņos (parasti ne vēlāk kā viena
mēneša laikā, ja nav kāds īpašs pieprasījums, kas prasa ilgāku laiku, lai sagatavotu atbildi), un, ja būs iespējams
tad attiecīgi labosim vai izdzēsīsim Jūsu personas datus.
Jūs varat iegūt informāciju pie mums par esošiem Jūsu personas datiem vai realizēt citas savas kā datu subjekta
tiesības, kādā no sekojošiem veidiem:
• iesniedzot attiecīgu iesniegumu klātienē un identificējot sevi mūsu birojā pēc adreses: Rīga, Imantā,
Jūrmalas gatvē 89, katru darba dienu no plkst. 09:00 - 18:00
• iesniedzot attiecīgu iesniegumu, nosūtot to mums pa pastu uz sekojošu adresi: Rīga, Imantā, Jūrmalas
gatvē 89 , LV-1029 , SIA "amurs.lv"
• iesniedzot attiecīgu iesniegumu, nosūtot to uz mūsu e-pastu: info@amurs.lv, ieteicams parakstīt to ar
drošu elektronisko parakstu.
Saņemot Jūsu iesniegumu mēs izvērtēsim tā saturu un Jūsu identificēšanas iespēju, un atkarībā no attiecīgas
situācijas paturam iespēju lūgt Jūs papildus sevi identificēt, lai nodrošinātu Jūsu datu drošību un izpaušanu
attiecīgai personai.
 
Piekrišanas atsaukšana

Ja Jūsu personas datu apstrāde pamatojas uz Jūsu doto piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā brīdī to atsaukt un mēs
turpmāk Jūsu personas datus, kurus apstrādājām uz piekrišanas pamata, vairs attiecīgam nolūkam neapstrādāsim.
Tomēr informējam, ka piekrišanas atsaukšana nevar ietekmēt tādu personas datu apstrādi, kura ir nepieciešama
normatīvo aktu prasību izpildei vai kura pamatojas uz līgumu, mūsu leģitīmām interesēm vai citiem normatīvajos
aktos noteiktajiem pamatiem likumīgai datu apstrādei.
Jūs varat arī iebilst Jūsu personas datu apstrādei, ja personas datu apstrāde ir balstīta uz leģitīmām interesēm vai
tiek izmantota mārketinga nolūkiem (piemēram, komerciālu paziņojumu sūtīšanai).
 
 
Kā es varu sazināties ar jums?

Lūdzu, sazinieties ar mums sakarā ar jautājumiem, pieprasījumiem vai komentāriem, kādi Jums varētu būt par
mūsu Privātuma politiku vai to, kā mēs apstrādājam Jūsu datus, uz e-pasta adresi administrators@amurs.lv vai pa talruni
+371 29550765
Jūs varat arī sazināties ar mums pa pastu, rakstot uz:
Rīga, Imantā, Jūrmalas gatvē 89 , LV-1029, SIA "amurs.lv"

Kur Jūs varat iesniegt sūdzību saistībā ar personas datu apstrādi saistītiem jautājumiem?

Ja Jums ir kādi jautājumi vai iebildumi saistībā ar mūsu veikto Jūsu personas datu apstrādi, mēs aicinām vispirms
vērsties pie mums.
Ja Jūs tomēr uzskatāt, ka mēs neesam spējuši savstarpēji atrisināt radušos problēmjautājumu un Jūs uzskatāt, ka
mēs tomēr pārkāpjam Jūsu tiesības uz personas datu aizsardzību, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts
inspekcijai. Iesniegumu paraugus Datu valsts inspekcijai un citu saistītu informāciju Jūs varat atrast Datu valsts
inspekcijas mājas lapā (http://www.dvi.gov.lv/lv/datu-aizsardziba/privatpersonam/iesniegumu-paraugi/).
 
Sīkdatnes

Kas ir sīkdatnes

Sīkdatnes ir nelieli faili, kas tiek saglabāti jūsu iekārtas atmiņā. Tas ļauj vieglāk pārskatīt interneta vietni un
padara to lietotājam, t.i. Jums, daudz draudzīgāku. Sīkdatnes nesatur informāciju, kas varētu mums ļaut Jūs
identificēt. Mūsu rīcībā ir vienīgi anonīma informācija, kuru mēs iekļaujam savos analītiskajos ziņojumos, taču tā
mums neļauj Jūs identificēt.

Atzīmējot „Piekrītu” lodziņā, kas norādīts ienākot mūsu mājas lapā www.amurs.lv, Jūs piekrītat, ka mēs ievācam
informāciju par mūsu mājas lapas apmeklējumu izmantojot sīkdatnes, kā to nosaka Jūsu interneta
pārlūkprogramma. Jūsu piekrišanas statuss tiek saglabāts sīkdatnē 90 dienas. Ja Jūs nevēlaties, lai sīkdatnes, kas ir
saistītas ar mūsu mājas lapu, ir ierakstītas Jūsu datorā vai jebkurā citā ierīcē, kas pieslēgta internetam, tad Jūs
nedrīkstat apmeklēt mūsu mājas lapu. Izsmeļošāka informācija par sīkdatņu pārvaldīšanu ir sniegta, piemēram,
tādās vietnēs kā http://www.allaboutcookies.org

Zemāk ir sniegta informācija par sīkdatņu veidiem un to izmantošanas mērķiem.

Sīkdatņu veidi

Sesijas sīkdatnes- ļauj Jūs atpazīt, kad apmeklējat konkrētu tīmekļa vietni, iegaumējot jebkuras izmaiņas vai
izvēles konkrētajā vietnē, lai tās saglabātos arī citās lapās. Šīs sīkdatnes ļauj Jums ātri un ērti izmantot vienas
tīmekļa vietnes vairākas lapas, izvairoties no vajadzības apstrādāt katru apmeklēto lapu. Sesijas sīkdatnes nav
pastāvīgas — to darbība beigsies, kad aizvērsiet tīmekļa pārlūku vai pārtrauksiet sesiju konkrētajā tīmekļa vietnē.
Pastāvīgas sīkdatnes ir sīkdatnes, kas Jūsu internetam pieslēgtajā iekārtā uzglabājas konkrētu laiku pēc tīmekļa
pārlūkošanas sesijas beigām, tādēļ tās ļauj saglabāt lietotāja izvēles vai rīcību vietnē un izmantot tās nākamreiz,
kad lietotājs apmeklēs šo vietni.
Pirmās puses sīkdatnes ir sīkdatnes, ko uztur struktūras, kuras administrē mājas lapas uzturētājs.

Trešās puses sīkdatnes.

Ir daži tīmekļa ārpakalpojumi, kas mūsu tīmekļa vietnē izmanto sīkdatnes:
Google AdWords. Reklāmpakalpojumu platforma, kas vāc datus, lai vērtētu reklāmu efektivitāti un tīmekļa
vietnes lietotāju uzvedību saistībā ar saņemto reklāmu. Adwords tiek izmantots arī tam, lai atklātu interesi par
noteiktiem piedāvājumiem un atbilstošajai mērķauditorijai parādītu vairāk piemērotu reklāmu.
Google Analytics. Tas ir tīmekļa vietnes lietojuma analīzes rīks, kas apkopo datus par tīmekļa vietnes
izmantošanas veidiem. Tiek saglabāta informācija, piemēram, par vietnes apmeklēšanai izmantoto datoraparatūru
un programmatūru, apmeklētajām lapām un lietotāja apmeklējuma ilgumu.

Kā pārtraukt sīkdatņu saņemšanu

Ja nevēlaties, lai jūsu datorā tiktu saglabātas sīkdatnes, tīmekļa pārlūka drošības iestatījumos ir iespējams atzīmēt
"Nekad nepieņemt sīkdatnes". Tad netiks saglabāta neviena WWW.AMURS.LV, ne arī kādas citas tīmekļa vietnes
sīkdatne, tomēr jūsu datora ekrānā var parādīties paziņojums, ka mūsu vai kāda cita tīmekļa vietnē tās funkcijas
nedarbojas pilnīgi.

Jūs sava pārlūka iestatījumus varat arī mainīt tā, lai katru reizi, kad tīmekļa vietne mēģina iestatīt sīkdatni, jūs
tiktu brīdināts un varētu par katru sīkdatni izlemt, vai to pieņemt vai noraidīt.
Plašāka informācija par to, kā noraidīt sīkdatnes saglabāšanu ir pieejama tīkmeļa vietnē: http://aboutcookies.org

 

 

 

NOTEIKUMI / DISTANCES LĪGUMS

 

PĀRDEVĒJS:

 

SIA “amurs.lv”  

         Vien.reģ.Nr. 40203051406

Juridiskā adrese: Kurzemes pr. 96-24, Rīga, LV-1069; Tirdzniecības vietas: Jūrmalas gatve 89, Rīga, LV-1029, Tīnūžu iela 2, Rīgā.

Banka: AS SEB BANKA, Bankas kods: UNLALV2X konts: LV63HABA0551043165532

         Banka: AS Swedbank , Bankas kods: HABALV22 konts: LV76UNLA0055000081278 

 

Distances līgums (turpmāk – Līgums) tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.amurs.lv . Pasūtījumu un tā saņemšanas apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt persona, kurai tie ir adresēti. Līgums ir spēkā no apmaksas brīža līdz tā izpildei, t.i. no pasūtījuma apmaksai līdz preces nodošanai. Līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti Interneta veikalā www.amurs.lv . Pircējs, veicot apmaksu, piekrīt noteikumiem un līgums skaitas par abpusēji saskaņotu.

 

PREČU RAKSTUROJUMS UN CENAS

Preču un pakalpojumu cenas www.amurs.lv norādītas Eiro, pievienotās vērtības nodokli (PVN) ieskaitot. Preču cenā nav ietverta maksa par preces piegādi. Preces un pakalpojumi tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preces un pakalpojumu pasūtījuma veikšanas brīdī. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt preču sortimentu, cenas, noteikt precēm un pakalpojumiem speciālo cenu. Preču raksturojumos tiek izmantota ražotāju sniegtā informācija. www.amurs.lv attēlos redzamās preces pēc to krāsas, lieluma, formas vai citiem parametriem var atšķirties no faktiskajām preču īpašībām. Attēliem ir informatīvs raksturs.

 

PASŪTĪJUMU VEIKŠANA UN APMAKSAS KĀRTĪBA

Pasūtīt un pirkt Interneta veikalā www.amurs.lv piedāvātas preces un pakalpojumus var gan nereģistrētie, gan reģistrētie pircēji. Sīkāk ar pasūtījumu veikšanas kārtību var iepazīties sadaļā „Pasūtījumu veikšana”.

Apmaksāt pirkumu un piegādi var skaidrā naudā vai ar bankas maksājuma karti, vai ar bankas pārskaitījumu.

Pārdevējam ir tiesības atteikt pārdot www.amurs.lv pasūtītās preces, informējot par to Pircēju, ja:
-    prece nav pieejama Pārdevēja noliktavā vispār, vai nav pieejama daudzumā, saskaņā ar pasūtījumu;
-    preces cena un parametri neatbilst faktiskajai informācijai par preci, sakarā ar tehnisko kļūdu sistēmā.
Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu, kad ir veikts maksājums. Pasūtījums uzskatāms par saistošu Pircējam un Pārdevējam brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un ir saņēmis no Pārdevēja tā apstiprinājumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un tā saņemšanas apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad persona, kurai tie ir adresēti, var tiem piekļūt. Pircējam ir pienākums pārbaudīt pasūtījumā norādīto informāciju un datus. Informācijas un/vai datu neatbilstības gadījumā Pircējs informē Pārdevēju, izmantojot e-pastu vai telefonu. Pasūtījumu un tā saņemšanas apstiprinājumu Pircējs var saglabāt pastāvīgā informācijas nesējā vai izdrukāt.
No gala rēķina apmaksas brīža distances līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts un abpusēji apstiprināts.

Pasūtītas preces var saņemt 1 darba dienu laikā pēc pilnas apmaksas veikšanas un pēc tam, kad klientu konsultants informēs Pircēju par to, ka pasūtījums ir sagatavots, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt ne velāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs paziņoja, ka pasūtījums gatavs saņemšanai.

 

NORĒĶINU VEIDI

 

Visas preču cenas ir norādītas ar Pievienotās vērtības nodokli PVN 21%. Preču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.
Par pasūtījumiem un piegādes izmaksām piedāvājam norēķināties:

1)    skaidrā naudā vai ar bankas maksājuma karti:

Apmaksu par pasūtījumu jāveic preces saņemšanas brīdī. Veicot apmaksu, Jums tiks izniegts pirkumu apliecinošs dokuments-kvīts, kā arī EKA čeks par skaidras naudas saņemšanu. 

2)    ar bankas pārskaitījumu:

Apmaksu par pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu jāveic pirms preces saņemšanas. Ja klients izmanto amurs.lv piedāvāto preču piegādi, tad tā tiek veikta pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas mūsu kontā (amurs.lv bankas rekvizīti tiks norādīti izsūtītajā rēķinā). 

 

PREČU PIEGĀDE

 

Klientu ērtībai Amurs.lv piedāvā preču piegādi visā Latvijas teritorijā Jums ērtā vietā un laikā!

Piegādes izmaksas

Preču piegādes izmaksas neietilpst internetveikala preču norādītajā cenā. Preču piegāde ir par papildus samaksu.

Izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma apjoma, kā arī adreses, kur prece ir jāpiegādā.

Preču piegādes izmaksas aprēķina Amurs.lv klientu menedžeri un nosūta to klientam kopā ar rēķinu.

 

Par preču piegādes izmaksām ir jānorēķinās iepriekš kopā ar maksu par precēm (ja maksājums ir bankas pārskaitījums) vai arī pasūtījuma saņemšanas brīdī (ja maksājums ir skaidra nauda).

Piegāde

Preču piegāde darba dienās 9.00-18.00, brīvdienās 10.00-17.00

Preču piegāde tiek veikta uz adresi, kas ir norādīta Jūsu pasūtījumā.

Preces netiek piegādātas uz vietām, kur ir aizliegts iebraukt, autostāvvietām, kā arī vietām, kur transportlīdzekļa kustība var tikt ierobežota, apdraudēta vai kā citādi ietekmēta.

Šādos gadījumos pie pasūtījuma lūdzam uzrādīt tuvāko preču izkraušanas vietu.

Piegādes transportlīdzekļi

Amurs.lv piedāvā dažādus transportlīdzekļus, lai varētu nogādāt jebkuru pasūtījumu Jūsu izvēlētajā vietā.

  1. kravas mikroautobusi – preču svaram līdz 1.5t;

  2. kravas automašīnas bez manipulatora – preču svaram līdz 9.7t;

  3. kravas automašīna ar manipulatoru – preču svaram līdz 9.7t.

Preču izkraušana

Preču piegāde tiek organizēta līdz mājas durvīm, šajās izmaksās neietilpst krāvēju pakalpojumi.

Papildus izmaksas var rasties par:

  1. krāvēju pakalpojumiem;

  2. lielgabarīta preču izkraušanu.

Par augtsākminētajiem pakalpojumiem ir iepriekš jāvienojas ar Amurs.lv klientu menedžeri.

*Pasūtījumu var saņemt mūsu noliktavā Rīgā, Jūrmalas gatvē 89 vai Rīgā, Tīnūžu ielā 2, iepriekš informējot klientu menedžerus pa tālruni 27036683, 26007990 vai 29550765, 20006128, 26007992.

Pasūtītas preces var saņemt 1 darba dienu laikā pēc pilnas apmaksas veikšanas un pēc tam, kad klientu konsultants informēs Pircēju par to, ka pasūtījums ir sagatavots, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt ne velāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs paziņoja, ka pasūtījums gatavs saņemšanai.

 

 

ATTEIKUMA TIESĪBAS


Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un 14 (četrpadsmit) dienu laikā vienpusēji atteikties no Interneta veikalā
www.amurs.lv iegādātās preces, un atgriezt to atpakaļ Pārdevējam. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita:

- no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru ir norādījis Pircējs, ir ieguvusi preci valdījumā;

- no līguma noslēgšanas dienas, ja tiek sniegts pakalpojums.
 Pircējam ir jāinformē Pārdevēju par lēmumu atteikties no Līguma pirms atteikuma termiņa beigām, izmantojot standarta atteikuma veidlapas paraugu –
ŠEIT

Pircējs var aizpildīt un iesniegt doto atteikuma veidlapu Pārdevēja tirdzniecības vietās: Rīgā, Jūrmalas gatvē 89 vai Rīgā, Tīnūzu ielā 2.

Pircējs nodod preci atpakaļ Pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nodota atpakaļ pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma, atmaksā Pircējam viņa samaksāto naudas summu. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja Pircējs, izņemot gadījumus, kad Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies citādi. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad Pārdevējs ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ. Ja Pircējs ir izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais lētākais standarta piegādes veids, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus. Pircēja tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz Pircējs. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu visā atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu. Atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, Pircējam ir tiesības preci apskatīt tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes tirdzniecības vietā. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām sākotnējo izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u.c.) un nelietotām. Pircējs preci nodod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, kopā ar preces pavaddokumentiem – garantijas talonu (ja tāds tika izsniegts), lietošanas instrukciju un citiem ar preci saistītajiem dokumentiem.

Atteikuma tiesības nepiemēro:

-    tādu preču piegādei, kas izgatavotas pēc Pircēja specifikācijām vai ir nepārprotami personalizētas;
-    tādu preču piegādei, kuras var ātri sabojāties vai kurām drīz beidzas derīguma termiņš;
-    tādu aizzīmogotu preču piegādei, kuras nav piemērotas atdošanai atpakaļ veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ un kuras pēc piegādes ir atvērtas;

-    tādu preču piegādei, kas pēc piegādes sava veida dēļ ir neatgriezeniski sajaukušās ar citām lietām;
-    tādu preču piegādei vai pakalpojumiem, kuru cena ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, ko Pārdevējs nevar kontrolēt un kas var rasties atteikuma termiņā;

-    citos gadījumos, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos.

 

GARANTIJA


Interneta veikalā
www.amurs.lv piedāvātajām precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir iespējams pajautāt klientu konsultantiem. Garantijas talons tiek izsniegts kopa ar preci. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai parezētos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Ražotāja garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts:

1.    pirkumu apliecinoša dokumenta oriģināls. Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par pirkumu apliecinošiem dokumentiem;

2.    aizpildīts garantijas talons (grāmatiņa vai kvītis).

Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumu, Pircējam nepieciešams nogādāt preci:

  • uz garantijas talonā noradīto servisa centru, vai

  • Pārdevēja tirdzniecības vietā, kurā prece tika iegādāta.

Izdevumus, kas saistīti ar preces transportēšanu, sedz Pircējs.

Garantija ir saistoša tās devējam (ražotājam) atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem.
Ražotāja garantijas nosacījumi neattiecas uz aksesuāriem, izejmateriāliem, barošanas elementiem un precēm ar ierobežotu resursu.

Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies Pircēja vainas dēļ.

Kārtību, kādā piesakāms un izskatāms prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, regulē Patērētāju tiesību aizasardzības likums.

Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem vai neatbilstības iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Garantijas noteikumus var izprintēt ŠEIT.

 

PRETENZIJAS PAR LĪGUMA NOTEIKUMIEM NEATBILSTOŠO PRECI VAI PAKALPOJUMU


Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Par preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.

Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;

2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

3) attiecīgi samazina preces cenu;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.

Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu augstāk minēto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā:

1) preces vērtību bez neatbilstības;

2) neatbilstības nozīmību;

3) to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības.

Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.

Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs saprātīgā termiņā nav novērsis preces neatbilstību līguma noteikumiem vai nav apmainījis preci pret līguma noteikumiem atbilstošu vai ja minētās darbības veiktas, radot būtiskas neērtības patērētājam. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.

Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā.

Ja preces nepareiza vai nekvalitatīva uzstādīšana ir kļuvusi par iemeslu preces neatbilstībai līguma noteikumiem, bet preci uzstādījis pārdevējs vai trešā persona saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar pārdevēju, kā arī tad, ja preci uzstādījis patērētājs saskaņā ar nepareizu (neprecīzu) vai valsts valodā netulkotu lietošanas pamācību, prece uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt no pārdevēja prasību izpildi.

Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā pārdevējs uz sava rēķina. Ja pārdevējs atsakās nogādāt preci, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz pārdevēja rēķina.

Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem preces defektiem, kas radušies preču nolietojuma, apzinātu bojājumu, nolaidības, neatbilstošu darba apstākļu, lietošanas instrukciju neievērošanas, nepareizas lietošanas, pārveidošanas rezultātā vai remonta rezultātā, ja Pircējs patstāvīgi veic remontu.

 

No šī rēķina apmaksas brīža distances līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts un abpusēji apstiprināts. Līguma noteikumi – www.amurs.lv

 

 

 

 

 

Jūs varat saglabāt noteikumus ŠEIT